Trasy:

W skład DFBG wchodzą poniższe biegi:

1. Bieg 7 szczytów – ok. 240 km

  1. Trasa: Lądek-Zdrój – Śnieżnik – Spalona – Jamrozowa Polana – Kudowa – Szczeliniec Wlk. – Wilcza Przełęcz – Bardo – Lądek-Zdrój
  2. Start 15 lipca (czwartek) godz. 18:00*, Lądek Zdrój – Park Zdrojowy przed DZ Wojciech
  3. Limit: 52 h 
  4. Na trasie przewidziane punkty odżywcze (woda, napój izotoniczny, ciastka, słodycze, owoce) co około 15 – 20 km oraz organizator dowozi rzeczy zdeponowane przez uczestników na bufet w okolicach 67 km , 130 km trasy i 200 km ( 3 osobne przepaki).
  5. Zawodnicy którzy z różnych przyczyn będą zmuszeni do zejścia z trasy będą klasyfikowani w biegu Super Trail 130. Pod warunkiem że dotrą minimum do mety ST130, czyli Kudowy Zdroju. Dotyczy to także osób które zejdą z trasy także w jej dalszej części. Przysługuje im medal za ukończenie ST130 (odbiór wyłącznie w biurze zawodów – podczas trwania festiwalu), jednak nie będą brani pod uwagę podczas wręczania nagród dla tej trasy.

2. Super Trail 130 – 130 km

  1. Trasa: Lądek-Zdrój – Śnieżnik – Spalona – Jamrozowa Polana – Kudowa-Zdrój
  2. Start 15 lipca (czwartek) godz. 18:00*, Lądek-Zdrój – park zdrojowy przed DZ Wojciech
  3. Limit: 26 h 
  4. Na trasie przewidziane punkty odżywcze (woda, napój izotoniczny, ciastka, słodycze) co około 15 – 20 km oraz organizator dowozi rzeczy zdeponowane przez uczestników na bufet w okolicach 67 km oraz depozyt na metę, (przepak - do 3 kg/osobę).
  5. Organizator zapewnia transport z mety w Kudowie Zdroju do Lądka-Zdroju (według rozkładu jazdy autobusu Organizatora opublikowanego w Informatorze Technicznym)

3. Bieg K-B-L – 110 km

  1. Trasa: po trasie 7 szczytów od : Kudowa-Zdrój – Bardo – Lądek-Zdrój
  2. Start 16 lipca (piątek) godz. 20:00*, Kudowa Zdrój – Park Zdrojowy
  3. Limit 26 h 
  4. Na trasie przewidziane punkty odżywcze (woda, napój izotoniczny, ciastka, słodycze) co około 15 – 20 km oraz Organizator dowozi rzeczy zdeponowane przez uczestników na bufet w okolicach 70 km trasy (przepak – do 3 kg/osobę.

Organizator zapewnia transport na start z Lądka-Zdroju do Kudowy Zdroju dla chętnych (wymagana deklaracja podczas zapisywania się na zawody – dodatkowa opłata 20zł/os), wyjazd : Lądek-Zdrój – piątek , godz. 17.00) 

4. Bieg Ultra Trail – 68 km

  1. Trasa: Lądek-Zdrój – Przeł. Gierałtowska – Czernica – Rozdroże Zamkowe – Złoty Stok – Lądek-Zdrój
  2. Start 17 lipca (sobota) godz. 6:00*, Lądek-Zdrój – Park Zdrojowy przed DZ Wojciech
  3. Limit: 13 h 
  4. Na trasie przewidziane punkty odżywcze (woda, napój izotoniczny, ciastka, słodycze) c około 10 – 15 km

5. Złoty Maraton – 45 km

    1. Trasa: Lądek-Zdrój – Przełęcz Lądecka – Złoty Stok – Orłowiec – Lądek-Zdrój
    2. Start 17 lipca (sobota) godz.  9:00*, Lądek-Zdrój – Park Zdrojowy przy DZ Wojciech
    3. Limit: 9 h 
    4. Na trasie przewidziane punkty odżywcze (woda, napój izotoniczny, ciastka, słodycze) co około 10 km

6. Golden Mountains Trail GTS - 33 km

  1. Trasa: Lądek-Zdrój - Stary Gierałtów - Przełęcz Gierałtowska - Lądek-Zdrój
  2. Start: 16 lipca (piątek) godz. 15:00*, Lądek-Zdrój Park Zdrojowy naprzeciw DZ Wojciech
  3. Limit: 7 h
  4. Na trasie przewidziane 2 punkty odżywcze (woda, napój izotoniczny, ciastka, słodycze).

7. Złoty Półmaraton – 21 km

  1. Trasa: Lądek-Zdrój – Przeł. Lądecka – Lądek Zdrój
  2. Start 17 lipca (sobota) godz. 11:00*, Lądek-Zdrój – Park Zdrojowy przed DZ Wojciech
  3. Limit: 5 h 
  4. Na trasie przewidziany 1 punkt odżywczy (woda, napój izotoniczny, ciastka, słodycze) na około 10 km trasy.

8.Trojak Trail – ok. 10 km

  1. Trasa: Lądek-Zdrój – masyw Góry Trojak – Lądek-Zdrój
  2. Start: 18 lipca (niedziela) godz. 10:00*, Lądek-Zdrój – Park Zdrojowy przed DZ Wojciech
  3. Limit: 3 h
  4. Na trasie przewidziane punkt odżywcze (woda, napój izotoniczny, słodycze) – na około 4 i 6 km

Zasady Covid-19

* W przypadku obowiązywania obostrzeń związanych z Covid-19, wprowadzony zostanie start interwałowy. Zawodnicy wybiegać będą ze strefy startu w odstępach 10 sekundowych. W zależności od obowiązujących obostrzeń możliwe, że zawody zostaną  podzielone na kilka edycji. Podczas zawodów prowadzona będzie klasyfikacja generalna gdzie wszystkie czasy na poszczególnych edycjach zawodów tego samego dystansu liczone będą do ogólnej klasyfikacji. Do wyników liczony jest indywidualny czas przebycia trasy przez zawodnika. 

Dokładny przebieg i profil trasy będzie zamieszczony pod zakładką TRASY ostateczna aktualizacja tras na 2021 – lipiec 2021. 

ORGANIZATOR:
Fundacja MARATONY GÓRSKIE
ul. Wrzosowa 11
57-350 Kudowa-Zdrój
Tel. +48 513 423 887
Mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Eksploris Piotr Hercog
Załoga Górska

WARUNKI UCZESTNICTWA:

Uczestnikiem DFBG może zostać każda osoba, która do dnia zawodów ukończy 18 lat oraz posiada ważny paszport lub dowód osobisty niezbędny do przekraczania granicy (dotyczy trasy 7 szczytów, Super Trail i K-B-L ).

W Biegu Trojak Trail dopuszcza się uczestnictwo osób od 16 roku życia (za pisemną zgodą opiekunów prawnych).

Limit startujących osób

Dla poszczególnych biegów obowiązują następujące limity uczestników:

  1. Bieg 7 szczytów – 240 km – limit 350 osób 
  2. Bieg Super Trail 130 – 130 km – limit 350 osób
  3. Bieg K-B-L – 110 km – limit 450 osób 
  4. Bieg Ultra Trail 68 – 68 km – limit 600 osób 
  5. Złoty Maraton – 45 km – limit 600 osób 
  6. Golden Mountains Trail GTS - limit 600 osób 
  7. Złoty Półmaraton – 21 km – limit 750 osób
  8. Bieg Trojak Trail – 10 km – limit 450 osób 

Zgłoszenia i opłata startowa

  1. Zgłoszenia przyjmowane będą od momentu udostępnienia na stronie dfbg.pl formularza zapisów: 17 listopada 2021 godz. 9:00.
  2. Zgłoszenia przyjęte po 1 lipca 2021, nie gwarantują otrzymania wszystkich świadczeń.
  3. Za zgłoszenie uważane jest prawidłowe wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie DFBG i wpłacenie opłaty startowej.
  4. Limit startujących osób:
  • Bieg 7 szczytów – 240 km – limit 350 osób 
  • Bieg Super Trail 130 – 130 km – limit 350 osób 
  • Bieg K-B-L – 110 km – limit 450 osób 
  • Bieg Ultra Trail – 68 km – limit 600 osób 
  • Złoty Maraton – 45 km – limit 600 osób 
  • Golden Mountains Trail GTS - limit 600 osób 
  • Złoty Półmaraton – 21 km – limit 750
  • Bieg Trojak Trail – 10 km – limit 600 osób 

         5. Opłaty startowe:
          wpłacone do 31 grudnia 2020 r. / wpłacone: 1 stycznia – 31 marca 2021 /1 kwietnia – 15 czerwca 2021 / wpłacone: po 15 czerwca 2021:   

  • Bieg 7 szczytów 240 km – 425 zł / 465 zł / 495 zł / 535 zł
  • Bieg Super Trail 130 km – 275 zł / 310 zł / 335 zł / 355 zł
  • Bieg K-B-L – 110 km – 240 zł / 275 zł / 310 zł / 330 zł
  • Bieg Ultra Trail 68 km -195 zł / 215 zł / 235 zł / 250 zł
  • Złoty Maraton – 45 km – 155 zł / 180 zł / 200 zł / 220 zł
  • Golden Mountains Trail GTS - 135 zł / 160 zł / 180 zł / 195 zł
  • Złoty Półmaraton – 21 km – 115 zł / 135 zł / 155 zł / 170 zł
  • Bieg Trojak Trail – 10 km – 70 zł / 80 zł / 90 zł / 100 zł

    6. Opłatę startową należy wpłacać poprzez system online lub na konto:
    Fundacja MARATONY GÓRSKIE
    ul. Wrzosowa 11
    57-350 Kudowa-Zdrój
    Tel. +48 513 423 887
    mBank 89 1140 2004 0000 3802 7717 9361
    IBAN: PL89 1140 2004 0000 3802 7717 9361
    SWIFT:BREXPLPWMBK.

W przypadku wpłaty na konto, w tytule wpłaty należy podać kod otrzymany w czasie rejestracji.

    1. Opłata nie jest ważna, jeżeli zawodnik nie zostanie zgłoszony elektronicznie, jeżeli została dokonana po terminie lub gdy zostanie wniesiona po wyczerpaniu limitu miejsc.
    2. Po zarejestrowaniu zgłoszenia i zaksięgowaniu opłaty startowej dane zawodnika zostaną opublikowane na liście zgłoszeń na stronie festiwalu. Po zaksięgowaniu wpłaty zawodnik będzie oznaczony na liście osób potwierdzonych wpisem Opłata – tak.
    3. Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie do wyczerpania limitów miejsc na poszczególne biegi! Liczone jest wyłącznie pełne zgłoszenie oraz wpłata wpisowego na nasze konto. Wtedy potwierdzeniem jest nadanie numeru startowego zawodnikowi.
    4. Wpisowe wpłacone po 1 lipca  2021 r. nie gwarantuje wszystkich świadczeń

 

  • Zwrot opłaty startowej:

 

W przypadku rezygnacji z udziału w zawodach wpisowe zwracane będzie na rachunek bankowy nadawcy według poniższego schematu:

do 31 grudnia 2020

80%

1 stycznia - 30 kwietnia 2021

60%

1 maja - 15 czerwca 2021

40%

po 15 czerwca 2021

0%

 

  1. Zawodników, którzy przenieśli swój pakiet startowy z sezonu 2020 na sezon 2021, a chcieliby otrzymać zwrot pieniędzy, obowiązuje zwrotu wpisowego w wysokości obowiązującej w momencie przepisania zgłoszenia. Chęć rezygnacji z biegu  należy zgłosić najpóźniej do 15 czerwca 2021. 

  2. Przepisanie pakietu startowego na innego zawodnika:
    Do dn. 30 czerwca 2021 r. jest możliwe przeniesienie opłaty startowej na innego zawodnika, przy czym pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 25 zł.
    Jak przepisać pakiet startowy? Informacje TUTAJ

  3. Zmiana dystansu (trasy):
    Zawodnik zgłoszony i opłacony może zmienić trasę – poprzez informację mailową z Organizatorem – jednak nie później niż do 30 czerwca 2021 r. Organizator nie zwraca różnicy wpisowego, gdy takowa występuje przy przenosinach na trasę krótszą. Przenosząc się na trasy dłuższe, uczestnik jest zobowiązany do uregulowania różnicy w wysokości wpisowego (z okresu jego wpłaty). Nie ma możliwości przeniesienia różnicy wpisowego na poczet zamówionej koszulki technicznej. Przepisanie się pomiędzy trasami będzie możliwe tylko w przypadku wolnych miejsc na danej trasie.  Jak przepisać się na inny dystans? Informacje TUTAJ

  4. Organizator nie zwraca opłaty wpisowej osobom, które nie ukończyły zawodów lub też nie wzięły udziału w zawodach oraz nie przerzuca wpisowego na inne/kolejne zawody.
  5. Pakiety z zamówioną koszulką można odebrać wyłącznie w sklepiku w  biurze zawodów. Jeżeli ktoś rezygnuje z biegu – może otrzymać zamówioną koszulkę pod warunkiem: odbioru osobistego lub odbioru przez wskazaną osobę (oświadczenie pisemne) w biurze zawodów lub poprzez informację do Organizatora do dnia 15 lipca 2021 r – wysyłka 25 zł (płatne na konto).
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie, w tym w szczególności związanych ze stanem epidemii COVID-19. Organizator w przypadku wprowadzenie zakazu organizowania Imprez o profilu niniejszej Imprezy przełoży termin imprezy na datę przypadającą w terminie do 13 miesięcy od dnia pierwotnej daty Imprezy. Wówczas osoby zarejestrowane i z opłaconymi pakietami zostaną przeniesione na listę startową Imprezy w nowej (zmienionej dacie) albo mogą w terminie 14 dni od dnia otrzymania maila z informacją o zmianie daty Imprezy złożyć oświadczenie o zamianie na voucher o wartości 75 % uiszczonej opłaty startowej do wykorzystania na imprezy organizowane przez Fundację do dnia 31.12.2022 roku lub zgłosić chęć zwrotu wpisowego w wysokości 60 % dokonanej opłaty startowej. Osoby które dokonały zgłoszenia, będą na bieżąco informowane o ewentualnych zmianach w regulaminie (poprzez informację na stronie WWW, na portalu Facebook lub drogą e-mailową).

§ 5. ŚWIADCZENIA

  1. W ramach opłaty startowej organizator zapewnia:
  • medal dla wszystkich którzy ukończyli bieg;
  • pamiątkowy numer startowy;
  • zabezpieczenie medyczne oraz GOPR;
  • napoje i wyżywienie na trasie biegu,
  • posiłek po biegu (nie dotyczy trasy Trojak Trail 10km)
  • upominki od sponsorów (uzależnione od sponsorów);
  • puchary i nagrody dla najlepszych.