📌KOMUNIKAT TECHNICZNY DLA ZAWODNIKÓW DFBG 2022

Drodzy Uczestnicy X Dolnośląskiego Festiwalu Biegów Górskich,

Do startu pozostały 3 dni dlatego też chcielibyśmy przypomnieć Wam zasady uczestnictwa w wydarzeniu, jakim jest Dolnośląski Festiwal Biegów Górskich. Poniżej przedstawiamy spisane najważniejsze zasady regulaminu oraz postępowania których będziemy wymagać od każdego z uczestników.

1️.BIURO ZAWODÓW

Biuro zawodów znajdować się będzie w Domu Zdrojowym (ul. Orla 7) Na miejscu otwarte będą stanowiska, w których będziecie mogli odebrać swoje pakiety startowe. Celem zminimalizowania tłumów i kolejek w tym roku przeszliśmy na elektroniczną obsługę biura zawodów – w związku z tym każdy zawodnik swój pakiet startowy odbierze tylko na podstawie kodu QR i dowodu osobistego lub innego dokumentu ze zdjęciem.
Kody QR możecie pobrać ze swoich profili w systemie B4SPORT.

𝐉𝐚𝐤 𝐩𝐨𝐛𝐫𝐚ć 𝐤𝐨𝐝 𝐐𝐑 𝐢 𝐜𝐨 𝐳 𝐧𝐢𝐦 𝐳𝐫𝐨𝐛𝐢ć?

1) Zaloguj się na swoje konto na b4sportonline.pl
2) Wybierz zawody, na które chcesz odebrać pakiet startowy. Kliknij ikonę QR.
3) Na ekranie wyświetli się Twój Kod QR uczestnika biegu
-> w biurze zawodów przyłóż go do czytnika, aby zidentyfikować się.
4) Możesz także pobrać Kod QR uczestnika biegu przed zawodami na telefon lub wydrukować go.
Jeśli zarejestrowałeś się na zawody bez użycia konta -> prośba o założenie konta w B4SPORTONLINE z wykorzystaniem tego samego adresu email, który został podany podczas rejestracji. Po zalogowaniu, wykonaj kroki 1 do 4, aby wyświetlić Twój Kod QR uczestnika biegu.

GODZINY OTWARCIA BIURA ZAWODÓW: http://dfbg.pl/informacje/godziny-pracy-biura

📍ODBIÓR PAKIETÓW STARTOWYCH - przeczytajcie UWAŻNIE.

ODBIÓR ZAMÓWIONYCH KOSZULEK I RĘKAWKÓW ODBYWA SIĘ W SKLEPIKU W BIURZE ZAWODÓW.

• Odbiór pakietów startowych został podzielony na poszczególne dni, godziny i dystanse, szczegółowe informacje znajdują się tutaj: http://dfbg.pl/informacje/godziny-pracy-biura
•Pakiet startowy należy odebrać tylko i wyłącznie OSOBIŚCIE;
Jeżeli chcecie odebrać pakiet za zawodnika, który nie bierze udziału w DFBG (pakiet taki jest wydawany bez numeru startowego i chipa) pamiętajcie o posiadaniu upoważnienia https://bit.ly/3xny0eb

SKLEPIK
• Osoby, które zamówiły przy zapisach pamiątkową koszulkę techniczną lub rękawki, będą mogły odebrać ją w sklepiku na podstawie kodu QR lub dowodu osobistego. Jeżeli chcecie odebrać koszulkę za innego zawodnika, należy mieć ze sobą odpowiednie upoważnienie - UPOWAŻNIENIE dostępne jest tutaj - https://bit.ly/3xny0eb
Sklepik będzie zlokalizowany na terenie Biura Zawodów. Płatność tylko gotówką.

PARKINGI
• Nie zapewniamy miejsc parkingowych dla uczestników Dolnośląskiego Festiwalu Biegów Górskich. W Lądku-Zdroju dostępnych jest kilka dużych parkingów, które możecie sprawdzić tutaj: http://dfbg.pl/informacje/parkingi
Prosimy o zaparkowanie aut tylko w miejscach dozwolonych i nie parkowanie aut (nawet na “chwilę” ) przy drodze publicznej oraz przy budynku Domu Zdrojowego (bazie zawodów). Największym parkingiem w Lądku-Zdroju jest parking pod wyciągami narciarskimi i tam sugerujemy pozostawienie auta ( ok. 1 km od biura zawodów).

2. STREFA ZAWODÓW, START ZAWODÓW, STREFA START/META ZAWODÓW

Strefą zawodów jest strefa START/META oraz strefa BIURA ZAWODÓW i BUFETÓW. Nadzór nad tymi strefami obejmuje ekipa organizatorów oraz wolontariuszy.

STARTY DFBG
Każdy start odbędzie w określonych dniach i godzinach w starcie wspólnym.

Przedziały godzinowe wyglądają następująco:
• Bieg 7 Szczytów 240KM - 14.07.2022 - godz. 18:00
• Super Trail 130KM - 14.07.2022– godz. 18:00
• K-B-L 110KM - 15.07.2022 - godz. 20:00
• Ultra Trail 68KM - 16.07.2022- godz. 6:00
• Złoty Maraton 45KM - 16.07.2022 - godz. 9:00
• Golden Mountains Trail (GTS) 33KM - 15.07.2022 - godz. 15:00
• Złoty Półmaraton 21KM - 16.07.2022 - godz. 11:00
• Trojak Trail 10KM - 17.07.2022 -godz. 10:00

•Strefa startu dla zawodników z dystansów: 240 km, 130 km, 68 km, 45 km, 33 km, 21 km i 10 km - zlokalizowana jest na placu przed Domem Zdrojowym Wojciech w Lądku-Zdroju.

•Start dla zawodników z dystansu 110 km - zlokalizowana jest w Parku Zdrojowym - Teatr pod Blachą w Kudowie-Zdroju.

•Meta wszystkich biegów z wyjątkiem biegu 130 km zlokalizowana jest w Lądku-Zdroju. Meta biegu 130 km zlokalizowana jest w Kudowie-Zdroju.

3. BUFETY

Na każdej trasie zawodów przewidziane są punkty odżywcze. Każdy bufet ma określony limit czasowy. Po przekroczeniu limitu dotarcia na punkt kontynuowanie biegu jest zakazane.
Ich pełen rozkład znajdziecie w informatorze technicznym, który znajdziecie w pakiecie startowym, ale także tutaj: http://dfbg.pl/trasy-biegow

‼️ PAMIĘTAJCIE I PRZEKAŻCIE INFORMACJĘ SWOJEMU SUPPORTOWI!

W okolicy stref bufetów jest ograniczona liczba miejsc parkingowych.

Ze względów logistycznych i bezpieczeństwa jest ZAKAZ SUPPORTU na poniższych punktach:
- Bieg 7 Szczytów / Super Trail / Ultra Trail / Golden Mountains Trail - A1 Przełęcz Gierałtowska 9 KM
- Bieg 7 Szczytów / Super Trail – A3 Międzygórze GOPR 53 KM
- Ultra Trail / Złoty Maraton / Złoty Półmaraton – B1 Przełęcz Lądecka

Zabrania się parkowania na drogach dojazdowych do bufetów, w sposób mogący spowodować utrudnienia przejazdu służb ratunkowych.

Jeśli przy wybranym punkcie odżywczym nie będzie już wolnych, wyznaczonych miejsc parkingowych - obowiązuje kategoryczny zakaz postoju na drogach publicznych. Należy wtedy znaleźć oddalone wyznaczone miejsce postojowe nie utrudniające przejazdu innym i dojść pieszo w okolice bufetu.

4. TRASY ZAWODÓW i ZASADY

Tak, jak w ubiegłym roku, zawody rozgrywane będą tylko po polskiej stronie. Nie pobiegniemy przez Republikę Czeską. Aktualne tracki i mapy są na naszej stronie internetowej. Możecie też pobrać aktualne tabele punktów wraz z limitami czasowymi i legendą - wszystko dostępne jest tutaj: http://dfbg.pl/trasy-biegow

5. DEPOZYTY/PRZEPAKI

Uczestnicy Biegu 7 Szczytów, Super Trail i K-B-L, będą mieli możliwość złożenia przepaków potrzebnych na poszczególnych etapach zawodów. Na trasie, przepaki będą do odbioru w następujących punktach kontrolnych:
•A4 – Długopole-Zdrój
•A8 – Kudowa-Zdrój
•A13 – Bardo

Regulamin depozytów/przepaków, godziny ich przyjmowania i odbiorów znajdziecie tutaj: http://dfbg.pl/dla-zawodnikow/depozyty-przepaki
Pamiętajcie! Przepaki można złożyć i odbierać tylko w Lądku-Zdroju i tylko w godzinach pracy magazynu Depozytów/Przepaków.

6. TRANSPORT NA START K-B-L 110km

Organizator zapewnia transport na start z Lądka-Zdroju do Kudowy-Zdroju dla osób, które wykupiły bilet podczas zapisów. Wyjazd: Lądek-Zdrój, ul. Orla – piątek godz. 17:30.

7. PASTA PARTY

•Posiłek regeneracyjny wydawany będzie na terenie bazy zawodów, na świeżym powietrzu w odległości ok. 200 m od strefy START/META.
•Pasta Party wydawane będzie w namiocie Willa Marianna w Strefie EXPO zlokalizowanym w dolnej części Parku ( zbieg ulic Zamkowej / Cienistej ).
•Trasa niedzielnego biegu charytatywnego 10 km nie ma ciepłego posiłku. Zasila w ten sposób większą kwotą dzieciaki z obiektu w Piszkowicach.

8. POLE NAMIOTOWE

Podczas Dolnośląskiego Festiwalu Biegów Górskich zawodnicy będą mogli skorzystać z Pola Namiotowego w dniach 14 - 17.07.2022r. Aby móc skorzystać z pola namiotowego należy zgłosić się w Biurze Zawodów, gdzie każdy, kto posiada numer startowy, otrzyma numerek lokalizacyjny, który należy umieścić w widocznym miejscu na namiocie. Pole namiotowe dla uczestników jest bezpłatne, natomiast dla osób towarzyszących 10 zł/dobę/os.
Informacje o polu namiotowym znajdziecie tutaj: http://dfbg.pl/informacje/pole-namiotowe

9. ZAKOŃCZENIE

Dekorację dla poszczególnych tras będą odbywały się w Muszli Koncertowej naprzeciwko Domu Zdrojowego (Biura Zawodów) w następujących dniach i godzinach:

SOBOTA (16 lipca 2022)
•18:00 - ogłoszenie wyników i rozdanie nagród - Super Trail 130 km, Golden Mountains Trail 33km i Złotego Półmaratonu 21 km
• 20:00 - ogłoszenie wyników i rozdanie nagród - Ultra Trail 68 km i Złotego Maratonu 45km

NIEDZIELA (17 lipca 2022)
•15:00 - ogłoszenie wyników i rozdanie nagród dla najlepszych zawodników Biegu 7 Szczytów 240 km, K-B-L 110km i Trojak Trail 10km

Po każdym zakończeniu odbędzie się mała loteria nagród. Zabierzcie ze sobą numery startowe.

10. ZAPISY

Do 12 lipca (wtorek) 2022 roku zawodnicy mają możliwość zapisania się i opłacenia swojego startu w formie ONLINE. Po tym terminie osoby, które nie opłaciły swojego startu, będą usunięte z listy startowej. W przypadku wolnych miejsc na danym dystansie będzie możliwość ponownie zapisać się i opłacić udział w biegu bezpośrednio w Biurze Zawodów.



11. INNE

•Każdy uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu oraz zasad przedstawionych w komunikatach i wydawanych przez organizatora w trakcie trwania imprez.
•Uczestnik, który nie będzie stosował się do zaleceń i próśb organizatora, może zostać zdyskwalifikowany i proszony o opuszczenie miejsc organizacji imprezy.
•Organizator w porozumieniu z medykami zastrzega sobie możliwość niedopuszczenia lub usunięcia z wydarzenia osób, które wykazują objawy chorobowe lub są w złym stanie fizycznym.
•W strefie startu, mety oraz na punktach odżywczych zawodów organizator może sprawdzać wyposażenie obowiązkowe zawodników.
•Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w regulaminie w trakcie trwania imprezy, jeśli będzie wymagać tego sytuacja i bezpieczeństwo zawodników i organizatorów.

12. ODPRAWA TECHNICZNA

W środę 13 lipca o godz. 20:00 na naszym fanpage na FB zostanie opublikowana krótka odprawa techniczna na której zostaną ogłoszone i przypomniane najważniejsze informacje oraz będzie możliwość zadania pytań w trakcie jej trwania. Zapis z odprawy zostanie zarejestrowany i będziecie mogli odtworzyć go w dowolnym momencie.

Wszystkie powyższe zasady zostały wprowadzone zarówno dla Waszego, jak i naszego dobra. To Wy będziecie na trasie zawodów i to Wasze postępowanie jest najważniejsze. Liczymy, że wspólnie będziemy się dobrze bawić.

Do zobaczenia w Lądku-Zdroju!
Z pozdrowieniami,
Piotr Hercog z ekipą Fundacja Maratony Górskie