Bieg Siedem Szczytów
Wróć do listy trasDane trasy
- Długość trasy:ok. 240 km
- Najwyższy punkt:ok. 1425m n.p.m.
- Najniższy punkt:ok. 261m n.p.m.
- Różnica wysokości:1164 m
- Całkowite wzniesienie terenu:ok. 7670 m
- Całkowity spadek terenu:ok. 7670 m
Zawody
- Liczba zawodników: 350 osób
- Opłata startowa: 590 zł / 620 zł / 660 zł / 700 złdo 31 stycznia 2025 / wpłacone: 1 lutego – 31 marca 2025 / 1 kwietnia 2025 – 15 czerwca 2025 / wpłacone po 15 czerwca 2025:
- Limit czasu: 52 h
- Punkty do ITRA: 6
- Start: Start 17 lipca (czwartek) godz. 15:00 Start: Lądek Zdrój – Park Zdrojowy przed DZ Wojciech
- Meta: Lądek-Zdrój
- Punkty odżywcze: 14
- Pomoc na trasie: niedozwolona, pomoc wyłącznie w obszarze Punktów Odżywczych. Pomoc supportu niedozwolona jest na punktach: - A1 Przełęcz Gierałtowska, A3 Międzygórze GOPR. Mapa punktów znajduje się poniżej.
Nagrody
Medale dla każdego kończącego bieg, specjalna kamizelka/bluza “FINISHER 240 KM - TOP 50” dla pierwszych 50 zawodników OPEN. Dla wszystkich finisherów OPEN od 51 miejsca – koszulka finishera. Bluzy i koszulki do odbioru na mecie zawodów.
- Klasyfikacja OPEN KOBIET:
miejsce I– nagroda finansowa w wysokości 2500 zł, statuetka, dyplom
miejsca II – X – dyplom, nagrody rzeczowe - Klasyfikacja OPEN MĘŻCZYZN:
miejsce I– nagroda finansowa w wysokości 2500 zł, statuetka, dyplom
miejsca II - X - dyplom, nagrody rzeczowe - Klasyfikacje wiekowe Kobiet i Mężczyzn
miejsca – I-III– dyplom i drobne upominki
Wyposażenie obowiązkowe
- dowód osobisty lub paszport,
- aktywny telefon przez cały czas zawodów (wraz z roamingiem),
- folia NRC,
- kubek na napoje (nie będzie na punktach kubków jednorazowych!),
- pojemnik na wodę o pojemności minimum 1 litra,
- kurtka wiatro- i wodoodporna z długim rękawem (może być bez kaptura),
- czapka lub chusta wielofunkcyjna,
- latarka,
- mapa tras (może być także wgrana w telefon – pod warunkiem, że będzie on aktywny przez cały czas biegu),
- numer startowy + chip – dostarczony przez organizatora.
Wyposażenie zalecane
- plecak lub nerka biegowa mieszcząca sprzęt,
- dodatkowy pojemnik na wodę o pojemności min. 0,5l (w przypadku upałów),
- gotówka w wysokości minimum 50 zł,
- gwizdek,
- kijki trekingowe,
- urządzenie GPS wraz z wgraną trasą,
- polisa ubezpieczeniowa od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków.
Pomoc zorganizowana
Na wszystkich biegach DFBG zorganizowana pomoc z zewnątrz na trasach jest niedozwolona.
Wyłącznie na terenie bufetów jest możliwość otrzymania pomocy (napojów, sprzętu, jedzenia).
Pomoc supportu niedozwolona jest na punktach: - A1 Przełęcz Gierałtowska 9KM, A3 Międzygórze GOPR 53KM.
Za nieprzestrzeganie tych reguł grozi kara czasowa lub dyskwalifikacja.
Mapa punktów: http://bit.ly/4cPaWcx