Siedem Szczytów

Bieg Siedem Szczytów

Wróć do listy tras

Dane trasy

  • Długość trasy:
    ok. 240 km
  • Najwyższy punkt:
    ok. 1425m n.p.m.
  • Najniższy punkt:
    ok. 261m n.p.m.
  • Różnica wysokości:
    1164 m
  • Całkowite wzniesienie terenu:
    ok. 7670 m
  • Całkowity spadek terenu:
    ok. 7670 m

Zawody

  • Liczba zawodników: 350 osób
  • Opłata startowa: 590 zł / 620 zł / 660 zł / 700 zł
    do 31 stycznia 2025 / wpłacone: 1 lutego – 31 marca 2025 / 1 kwietnia 2025 – 15 czerwca 2025 / wpłacone po 15 czerwca 2025:
  • Limit czasu: 52 h
  • Punkty do ITRA: 6
  • Start: Start 17 lipca (czwartek) godz. 15:00
    Start: Lądek Zdrój – Park Zdrojowy przed DZ Wojciech
  • Meta: Lądek-Zdrój
  • Punkty odżywcze: 14
  • Pomoc na trasie: niedozwolona, pomoc wyłącznie w obszarze Punktów Odżywczych. Pomoc supportu niedozwolona jest na punktach: - A1 Przełęcz Gierałtowska, A3 Międzygórze GOPR. Mapa punktów znajduje się poniżej.

Nagrody

 

  • Medale dla każdego kończącego bieg, specjalna kamizelka/bluza “FINISHER 240 KM - TOP 50” dla pierwszych 50 zawodników OPEN. Dla wszystkich finisherów OPEN od 51 miejsca – koszulka finishera. Bluzy i koszulki do odbioru na mecie zawodów.


  • Klasyfikacja OPEN KOBIET:
    miejsce I–  nagroda finansowa w wysokości 2500 zł, statuetka, dyplom
    miejsca II – X – dyplom, nagrody rzeczowe

  • Klasyfikacja OPEN MĘŻCZYZN: 
    miejsce I– nagroda finansowa w wysokości 2500 zł, statuetka, dyplom
    miejsca II - X - dyplom, nagrody rzeczowe

  • Klasyfikacje wiekowe Kobiet i Mężczyzn
    miejsca – I-III– dyplom i drobne upominki 

Wyposażenie obowiązkowe

  • dowód osobisty lub paszport,
  • aktywny telefon przez cały czas zawodów (wraz z roamingiem),
  • folia NRC,
  • kubek na napoje (nie będzie na punktach kubków jednorazowych!),
  • pojemnik na wodę o pojemności minimum 1 litra,
  • kurtka wiatro- i wodoodporna z długim rękawem (może być bez kaptura),
  • czapka lub chusta wielofunkcyjna,
  • latarka,
  • mapa tras (może być także wgrana w telefon – pod warunkiem, że będzie on aktywny przez cały czas biegu),
  • numer startowy + chip – dostarczony przez organizatora.

Wyposażenie zalecane

  • plecak lub nerka biegowa mieszcząca sprzęt,
  • dodatkowy pojemnik na wodę o pojemności min. 0,5l (w przypadku upałów),
  • gotówka w wysokości minimum 50 zł,
  • gwizdek,
  • kijki trekingowe,
  • urządzenie GPS wraz z wgraną trasą,
  • polisa ubezpieczeniowa od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków.

Pomoc zorganizowana

Na wszystkich biegach DFBG zorganizowana pomoc z zewnątrz na trasach jest niedozwolona.
Wyłącznie na terenie bufetów jest możliwość otrzymania pomocy (napojów, sprzętu, jedzenia). 
Pomoc supportu niedozwolona jest na punktach: - A1 Przełęcz Gierałtowska 9KM, A3 Międzygórze GOPR  53KM.

Za nieprzestrzeganie tych reguł grozi kara czasowa lub dyskwalifikacja.

Mapa punktów: http://bit.ly/4cPaWcx

Profil i punkty kontrolne Zobacz szczegóły

Profil i punkty kontrolne

Mapa i track do pobrania

Partnerzy

Partner Strategiczny:

Salomon

Patronat Honorowy:

Marszałek Województwa Dolnośląskiego
Wojewoda Dolnośląski

Partner Złoty:

Kurort Lądek-Zdrój
Suunto
Petzl
Brubeck
Fortuna
Dolny Śląsk
Volvo V-Motors

Partner Srebrny:

Shokz

Partner Brązowy:

ZmianyZmiany

Partner:

Festiwal Górski
Good Vibration
Hotel Holimo
Drukarnia MJP
Attiq

Partner Organizacyjny:

Centrum Kultury i Rekreacji Lądek-Zdrój
Inkubator Przedsiębiorczości  Lądek-Zdrój
Kudowa Zdrój
Kudowskie Centrum Kultury i Sportu
Gmina Bardo
Willa Marianna
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
COS Duszniki Zdrój
Szczelinka
Złoty Jar
Park Narodowy Gór Stołowych
Lasy Państwowe
GOPR Sudety
Medical Partners
Dadadesign
Fundacja GOPR
Coffe Ride

Patron Medialny:

bieganie pl
racepace.pl
Magazyn na Szczycie
Kingruner