Aktualności

Prezentujemy oficjalną koszulkę techniczną X edycji Dolnośląskiego Festiwalu Biegów Górskich. Koszulkę możecie zamówić zapisując się na zawody i odebrać ją wraz z pakietem w Biurze Zawodów w Lądku-Zdroju. Koszt to 75 PLN.

Dolnośląski Festiwal Biegów Górskich za nami! Wielkie święto górskiego biegania.

Tegoroczna edycja Dolnośląskiego Festiwalu Biegów Górskich miała wyjątkowy charakter i była chyba największym organizacyjnym wyzwaniem ostatnich lat. To były naprawdę intensywne 4 dni, a przecież zawody były tylko widocznym efektem gigantycznej kilkumiesięcznej pracy włożonej przez organizatorów, lokalne władze czy Park Narodowy Gór Stołowych. O tym, że organizacja zawodów sportowych w czasach pandemii nie jest łatwa wiadomo już od zeszłego lata. Potrzeba bardzo dużo wysiłku, konsekwencji i przede wszystkim przychylności lokalnych władz, szczególnie jeśli odnotowuje się 30 % wzrost  frekwencji. W Lądku-Zdroju wystartowało niemal 4 tysiące biegaczy oraz kilkuset dzieciaków.

W tym roku festiwal odbywał się w sposób hybrydowy. Z jednej strony zachowano wiele zaleceń, rozwiązań i obostrzeń z zeszłego roku, z drugiej organizatorzy zdecydowali się wrócić do wielu punktów imprezy z których ta słynęła przed pandemią: expo, dekoracje zwycięzców przy udziale publiczności czy spotkania z gośćmi (Jerzy Skarżyński).

Wszystko zaczęło się jak zwykle w czwartek o godzinie 16:30, kiedy to Dyrektor festiwalu Piotr Hercog wraz z Burmistrzem Lądka-Zdroju Romanem Kaczmarczykiem otworzyli oficjalnie imprezę. Chwilę później bo już o godzinie 17:00 na trasę wyruszyli zawodnicy Biegu 7 Szczytów, a więc najdłuższego festiwalowego biegu. Faworytem podobnie jak przed rokiem miał być Rafał Kot, który  chociaż w Lądku się pojawił to jednak z powodu kontuzji nie przystąpił do rywalizacji. Zwyciężył Krystian Ogły z czasem 33:07:09. W rywalizacji Pań kibice ostrzyli sobie wynik na pojedynek Angeliki Szczepaniak, która w zeszłym roku wynikiem 35:47:04 pobiła rekord trasy, z Patrycją Bereznowską – jedną z najlepszych specjalistek na świecie w biegu 24-godzinnym. Ostatecznie  na starcie pojawiła się tylko Patrycja, która pewnie zwyciężyła z czasem 38:44;24

Drugi rok z rzędu dystansem, który ogniskował uwagę kibiców był Golden Mountains Trail.  GMT był w ramach festiwalu rozgrywany po raz drugi. Na zawodników czekała trasa 33 km/+1500 na której najlepsi biegacze z Polski, Czech i Słowacji walczyli o bilety uprawniające na wyjazd na Azory, gdzie odbędzie się Wielki Finał edycji narodowych Golden Trail Series.  Bieg mimo nieobecności takich zawodników jak Bartek Przedwojewski, Krzysztof Bodurka, Marcin Rzeszótko (którzy w tym roku startują w Golden Trail World Series) przyciągnął uwagę kibiców, a rywalizacja stała na wysokim poziomie zwłaszcza wśród Panów. Zwyciężył Słowak Andrej Paulen oraz Ewelina Kowalik. Faworytka biegu Martyna Kantor nie ukończyła biegu z powodu kontuzji.

Wśród innych wyników uzyskanych na festiwalu warto wspomnieć rezultaty Marty Wenty - 12:25:21 – rekord trasy i zwycięstwo na dystansie K-B-L oraz Daniel Żochowskiego, który uzyskał bardzo dobry wynik na dystansie Złotego Półmaratonu 1:28:27. Ten czas mimo że gorszy od rekordu trasy Bartka Przedwojewskiego o 4 minuty jest jednak drugim rezultatem w historii startów na tym dystansie. Cieszy dobra forma zawodniczek Salomona: Kasia Solińska z marszu i w mocnym treningu wygrała Trojak Trail, a Natalia Tomasiak udanie powróciła na biegowe trasy niemal równo cztery miesiące po urodzeniu dziecka, zajmując druga lokatę na dystansie Złotego Maratonu w stosunkowo niezłym czasie 1:51:50. Zwyciężyła Emilia Mazek (1:49:23)

IX Dolnośląski Festiwal Biegów Górskich przeszedł do historii, a Lądek Zdrój ponownie został oddany w ręce kuracjuszy.  Warta podkreślenia jest organizacja i logistyka całej imprezy za którą stoi Załoga Górska – grupa zgranych, wesołych wolontariuszy, którzy mają niezwykły wkład w  tworzenie klimatu imprezy.

Organizatorzy kierują szczególne podziękowania dla lokalnych władz, które na każdym kroku wspierały działnia zmierzające do możliwości przeprowadzenia imprezy.  Wielkie podziękowania kierowane są również do sponsorów, którzy nie wycofali swojego wsparcia, mimo trudnego dla wszyskich czasu: Salomon, Browar Fortuna, Staropolanka, P.H.U. AMC, Petzl, Formotiva, Food Care, Dolny Śląsk, Kurort Lądek Zdrój, Park Narodowy Gór Stołowych, Suunto

Do zobaczenia w przyszłym roku!

Pełne wyniki w linku poniżej

http://wyniki.b4sport.pl/dolnoslaski-festiwal-biegow-gorskich/m557.html

Tekst: Przemysław Ząbecki

REGULAMIN

KONKURSU “TRAILOVE EMOCJE z Salomon Polska”

 

  1. ORGANIZATOR I CZAS TRWANIA KONKURSU

 

1.1. Organizatorem konkursu “TRAILOVE EMOCJE z Salomon Polska”, zwanego dalej „Konkursem”, jest Fundacja Maratony Górskie organizator Dolnośląskiego Festiwalu Biegów Górskich , z siedzibą w Kudowie-Zdroju, ul. Wrzosowa 11 57-350, NIP:8831863966, zwana dalej „Organizatorem”.

1.2. Sponsorem nagród w konkursie „“TRAILOVE EMOCJE z Salomon Polska” jest Amer Sport Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, przy ul. Opolskiej 110, 31- 323 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa–Śródmieścia w Krakowie, pod numerem KRS: 0000233011, o kapitale zakładowym: 50.000,00 PLN, NIP: 5262855343, zwana dalej ,,Sponsorem nagród’’.

1.3. Konkurs trwa od 16 lipca 2021 r. do 24 lipca 2021 r., w ramach Konkursu uczestnicy mogą wygrać nagrody wymienione w punkcie 3.1. niniejszego Regulaminu.

 

  1. WARUNKI UCZESTNICTWA

2.1. Uczestnikiem Konkursu może być osoba fizyczna, pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (zwany dalej„Uczestnikiem”), posiadająca konto użytkownika w ramach portalu społecznościowego Facebook i Instagram.

2.2. Z udziału w Konkursie wyłączeni są pracownicy i współpracownicy Organizatora oraz Sponsora nagród.

2.3 Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest udzielenie odpowiedzi na postawione zadanie konkursowe tj. Opublikowanie w swoich mediach społecznościowych Facebook lub Instagram zdjęcie z Salomon Polska wraz z opisem - odpowiedzią na pytanie “Jakie emocje towarzyszą Ci podczas DFBG2021?” zawierając przy tym hasztag #trailoveemocje #dfbg2021 #salomon #salomonpolska Publikując zdjęcie uczestnik musi mieć do niego prawa autorskie. Zdjęcie musi zostać opublikowane publicznie tak aby komisja konkursowa mogła je zobaczyć.

2.4. Uczestnik Konkursu zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem Konkursu przed opublikowaniem odpowiedzi na postawione zadanie konkursowe.

2.5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zgłoszenia, które nie dotarły do niego z przyczyn od niego niezależnych m.in. wskutek awarii łączy internetowych czy systemu informatycznego Uczestnika. Warunkiem technicznym umieszczenia konkursowego  zdjęcia i opisu wraz z hasztagiem jest dostęp do internetu poprzez odpowiednio skonfigurowaną przeglądarkę internetową oraz aktywne konto na Facebooku i Instagramie. 

2.6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych lub danych osoby trzeciej przez Uczestników. Podanie nieprawdziwych danych skutkuje odebraniem prawa do nagrody.

2.7. Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny.

 

  1. NAGRODY W KONKURSIE

3.1. W puli nagród konkursowych znajdują się:

  1. miejsce kobiet : obuwie Salomon SENSE RIDE 4 o wartości rynkowej 519zł
  2. miejsce mężczyzn: obuwie Salomon SENSE RIDE 4 o wartości rynkowej 519zł
  3. miejsce kobiet: torba OUTLIFE DUFFEL 25 o wartości rynkowej 399zł
  4. miejsce mężczyzn: torba OUTLIFE DUFFEL 25 o wartości rynkowej 399zł
  5. miejsce kobiet: okulary przeciwsłoneczne SOKARI o wartości rynkowej 340zł
  6. miejsce mężczyzn: okulary przeciwsłoneczne SOKARI o wartości rynkowej 340zł

3.2 W przypadku braku dostępności obuwia Sense Ride 4 we wskazanym rozmiarze Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany nagrody za zajęcie 1 miejsca, tj., obuwia Salomon Sense Ride 4 na inny model obuwia marki Salomon o podobnej wartości rynkowej - 549zł 

3.3. Sponsor nagród ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady nagród marki Salomon, których jest Sponsorem.

3.4. Zwycięzca Konkursu nie może przenieść prawa do otrzymania nagrody na osoby trzecie.

3.5. Jedna osoba może wygrać tylko 1 nagrodę.

3.6. Nagroda nie może zostać wymieniona na ekwiwalent pieniężny.

3.7 Wartość nagród przyznawanych jednej osobie jest niższa niż 2000 PLN.

 

  1. WYŁANIANIE LAUREATÓW KONKURSU

 

4.1. W dniu 25 lipca 2021 r.,  komisja konkursowa wyłoni laureatów Konkursu, spośród Uczestników, którzy wzięli w Konkursie udział.

4.2. Wybór laureatów Konkursu będzie się odbywał na zasadzie oceny nadesłanych odpowiedzi na postawione zadanie konkursowe.

4.3. Oceniając nadesłane na Konkurs odpowiedzi komisja konkursowa będzie kierowała się kreatywnością uczestników Konkursu.

 

  1. OGŁOSZENIE WYNIKÓW I WYDANIE NAGRÓD

 

5.1. Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi do dnia  25 lipca 2021 r., Wyniki ogłoszone zostaną na stronie Dolnośląskiego Festiwalu Biegów Górskich w mediach społecznościowych w serwisie FACEBOOK pod adresem www.facebook.com/dolnoslaskifestiwalbiegowgorskich  w formie posta opublikowanego w ramach fanpage.

5.2. Niezależnie od powyższego, zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni przez Organizatora o przyznaniu nagrody za pośrednictwem prywatnej wiadomości wysłanej za pośrednictwem komunikatora udostępnionego przez portal Facebook lub Instagram. 

5.3. Warunkiem otrzymania nagrody jest przesłanie do dnia  22 lipca 2021 r., wiadomości zwrotnej potwierdzającej otrzymanie informacji o wygranej, zawierającej dane adresowe i niezbędne do dalszej korespondencji dane kontaktowe.

5.4. Nagrody rzeczowe marki Salomon zostaną rozesłane przez Sponsora nagród na adres podany przez Laureata Konkursu niezwłocznie – jednak nie później niż do dnia 30.12.2021 r.

5.5. Organizator zastrzega sobie prawo do zamiany nagród rzeczowych na nagrody o tożsamej wartości. Wartość będzie określona wg oficjalnych cenników detalicznych.

5.6. Podanie nieprawdziwych lub niekompletnych danych (imienia, nazwiska i adresu zamieszkania) będzie przyczyną odmowy wydania Uczestnikowi nagrody w przypadku wygranej.

5.7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność ani utrudnienia odbioru nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika nagrodzonego w Konkursie.

5.8. Uczestnicy Konkursu wyrażają zgodę na opublikowanie swojego imienia, nazwiska oraz informacji o otrzymanej nagrodzie na oficjalnym fanpage DFBG  pod adresem https://www.facebook.com/dolnoslaskifestiwalbiegowgorskich   w formie posta, jak i w publikacjach wydawniczych Organizatora oraz w innych środkach masowego przekazu, na potrzeby związane z podaniem wyników Konkursu oraz jego promocją.

 

  1. TRYB SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

6.1. W przypadku zastrzeżeń Uczestników co do zgodności przebiegu Konkursu z niniejszym Regulaminem lub obowiązującym prawem, Uczestnicy mogą zgłosić reklamację na piśmie w ciągu 3 dni od dnia publikacji wyników Konkursu. Reklamacja musi być przesłana listem poleconym na adres Organizatora podany w pkt. 1.1 powyżej z dopiskiem ”Konkurs Facebook – Reklamacja’’. Nadanie reklamacji na Poczcie Polskiej w terminie określonym powyżej jest równoznaczne z zachowaniem terminu niezależnie od momentu doręczenia przesyłki Organizatorowi. Po upływie powyższego terminu reklamacje nie będą rozpatrywane.

6.2. Prawidłowo zgłoszone reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w ciągu 5 dni od doręczenia zgłoszenia Organizatorowi. Organizator rozpatrzy zgłoszone reklamacje i poinformuje pisemnie zgłaszającego o zajętym stanowisku.

  1. DANE OSOBOWE

Administratorem danych osobowych Uczestników Konkursu jest Organizator. Przetwarzanie danych osobowych Uczestnika będzie się odbywało dla celów związanych z organizacją i przebiegiem Konkursu, w okresie niezbędnym do wykonania obowiązków wynikających z Regulaminu. Uczestnicy podają swoje dane osobowe na zasadzie dobrowolności i przez cały czas trwania Konkursu mają prawo dostępu do nich i ich zmiany, jak również żądania ich usunięcia lub sprostowania a także wniesienia sprzeciwu i przenoszenia danych. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne dla celu uczestnictwa w Konkursie i odebrania Nagrody. Odbiorcą danych osobowych będą procesorzy wykonujący powierzone usługi na rzecz administratora konieczne do realizacji procesu wydania nagród. Odbiorcą danych mogą też być przy realizacji reklamacji kancelarie prawne. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji konkursu oraz okres potencjalnego przedawnienia roszczeń powiększonego o rok w celem zabezpieczenia istotnych danych na wypadek rozpoczęcia realizacji roszczeń w ostatnim dniu okresu przedawnienia. Każdy ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

9.1. Regulamin znajduje się do wglądu w siedzibie Organizatora, a także na stronie: www.dfbg.pl

9.2. Złamanie ustaleń regulaminu Konkursu przez Uczestnika będzie oznaczało jego wykluczenie z uczestnictwa w Konkursie.

9.3. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i powołanych ustaw. Wszelkie informacje o Konkursie w materiałach promocyjnych mają jedynie charakter informacyjny i wiążące są jedynie postanowienia niniejszego regulaminu.

9.4. Organizator może w każdym czasie zmienić postanowienia niniejszego Regulaminu, co staje się skuteczne z chwilą opublikowania zmian. O zmianach Organizator poinformuje edytując post konkursowy opublikowany na fanpage www.facebook.com/dolnoslaskifestiwalbiegowgorskich 

ENG BELOW!

 

Drodzy Uczestnicy IX Dolnośląskiego Festiwalu Biegów Górskich,

 

Do startu pozostał już niespełna tydzień dlatego też chcielibyśmy przedstawić Wam zasady uczestnictwa w wydarzeniu, jakim jest Dolnośląski Festiwal Biegów Górskich. Poniżej przedstawiamy spisane najważniejsze zasady regulaminu oraz postępowania których będziemy wymagać od każdego z uczestników.

ZASADY OBOWIĄZUJĄCE NA DFBG 2021

1️.BIURO ZAWODÓW

Biuro zawodów znajdować się będzie w Domu Zdrojowym (ul. Orla 7). Na miejscu otwarte będą stanowiska, w których będziecie mogli odebrać swoje pakiety startowe. Celem zminimalizowania tłumów i kolejek - dojście do stanowisk może być koordynowane przez naszych wolontariuszy oraz ekipę organizatorów.

▪️ODBIÓR PAKIETÓW STARTOWYCH - przeczytajcie UWAŻNIE.
▪️ODBIÓR ZAMÓWIONYCH KOSZULEK I RĘKAWKÓW ODBYWA SIĘ W SKLEPIKU W BIURZE ZAWODÓW

Przy odbiorze pakietu startowego, każdy zawodnik zobowiązany jest do zasłonięcia ust i nosa za pomocą maseczki.

Uczestnicy będą mogli odebrać swój pakiet startowy na podstawie KARTY BIEGACZA. Aby pobrać kartę biegacza, każdy Uczestnik musi zalogować się na swoim koncie na www.b4sportonline.pl Jeżeli Uczestnik nie posiada konta, może je założyć tutaj: https://b4sportonline.pl/register-participant koniecznie podając adres mailowy, który został podany przy rejestracji na bieg. 

- Po zalogowaniu  należy wejść w zakładkę "Moje Wydarzenia", tam odnaleźć bieg, w którym bierze się udział i kliknąć ikonę z kartą. Karty biegacza są już wypełnione, jedyne co musicie zrobić to wydrukować je i podpisać

Odbiór pakietów startowych został podzielony na poszczególne dni, godziny i dystanse:  

CZWARTEK (15 lipca 2021)

12:00 - 17:30 weryfikacja zawodników z dystansu Bieg 7 Szczytów 240 km i Super Trail 130 km

18:00 – 21:00 weryfikacja zawodników z dystansu Bieg KBL 110 km i Golden Mountains Trail 33 km

PIĄTEK (16 lipca 2021)

10:00 – 20:00 weryfikacja zawodników z dystansu Bieg KBL 110 km i Golden Mountains Trail 33 km

14:30 – 20:00 weryfikacja zawodników z dystansu Ultra Trail 68 km, Złoty Maraton 45 km i Złoty Półmaraton 21 km 

SOBOTA (17 lipca 2021)

4:00 - 11:00 weryfikacja zawodników z dystansu Ultra Trail 68 km, Złoty Maraton 45 km i Złoty Półmaraton 21 km

16:00 - 20:00 weryfikacja zawodników z dystansu Trojak Trail 10 km

NIEDZIELA (18 lipca 2021)

07:00-10:00 weryfikacja zawodników z dystansu Trojak Trail 10 km

Pamiętajcie:

  • KARTĘ BIEGACZA należy wydrukować, podpisać i dostarczyć do biura zawodów;
  • KARTA BIEGACZA jest podstawą odbioru pakietu startowego;
  • Pakiet startowy należy odebrać tylko i wyłącznie OSOBIŚCIE;
  • W Biurze Zawodów nie będzie możliwości wydrukowania KARTY BIEGACZA;

Jeżeli chcecie odebrać pakiet za zawodnika, który nie bierze udziału w DFBG (pakiet taki jest wydawany bez numeru startowego i chipa) pamiętajcie o posiadaniu upoważnienia https://bit.ly/3xny0eb oraz podpisanej i wydrukowanej KARTY BIEGACZA.

▪️SKLEPIK

Osoby, które zamówiły przy zapisach pamiątkową koszulkę techniczną lub rękawki, będą mogły odebrać ją w sklepiku na podstawie numeru startowego. Jeżeli chcecie odebrać koszulkę za innego zawodnika, należy mieć ze sobą odpowiednie upoważnienie - UPOWAŻNIENIE dostępne jest tutaj - https://bit.ly/3xny0eb

Sklepik będzie zlokalizowany na terenie Biura Zawodów. Płatność tylko gotówką.

▪️PARKINGI

Nie zapewniamy miejsc parkingowych dla uczestników Dolnośląskiego Festiwalu Biegów Górskich. W Lądku-Zdroju dostępnych jest kilka dużych parkingów, które możecie sprawdzić tutaj: http://dfbg.pl/informacje/parkingi

Prosimy o zaparkowanie aut tylko w miejscach dozwolonych i nie parkowanie aut (nawet na “chwilę” ) przy drodze publicznej oraz przy budynku Domu Zdrojowego (bazie zawodów). Największym parkingiem w Lądku-Zdroju jest parking pod wyciągami narciarskimi i tam sugerujemy pozostawienie auta ( ok. 1 km od biura zawodów).

 

  1. STREFA ZAWODÓW, START ZAWODÓW, STREFA START/META ZAWODÓW

Strefą zawodów jest strefa START/META oraz strefa BIURA ZAWODÓW i BUFETÓW. Nadzór nad tymi strefami obejmuje ekipa organizatorów oraz wolontariuszy. Za powstałe skupiska ludzi poza strefą zawodów, organizator nie ponosi odpowiedzialności, jednakże będziemy się starać dbać, by takie nie powstawały.

▪️STARTY DFBG

Każdy start odbędzie w określonych dniach i przedziałach godzinowych, a uczestnicy wydarzenia wybiegać będą w odstępach kilkusekundowych (starty interwałowe). 

Przedziały godzinowe wyglądają następująco: 

  • Bieg 7 Szczytów 240KM - 15.07.2021 - godz. 17:00 - 18:00 
  • Super Trail 130KM - 15.07.2021 - godz. 17:00 - 18:00 
  • K-B-L 110KM - 16.07.2021 - godz. 19:00 - 20:00 
  • Ultra Trail 68KM - 17.07.2021 - godz. 5:00 - 6:00 
  • Złoty Maraton 45KM - 17.07.2021 - godz. 7:00 - 8:00 
  • Golden Mountains Trail (GTS) 33KM - 16.07.2021 - godz. 14:00 - 15:00 
  • Złoty Półmaraton 21KM - 17.07.2021 - godz. 9:30 - 11:00 
  • Trojak Trail 10KM - 18.07.2021 -godz. 9:00 -10:00 

Oznacza to, że w tych przedziałach godzinowych musicie odbić się na macie pomiarowej w miejscu startu. Czy wystartujecie o 7:00, czy o 7:59 - do Was należy decyzja. W tym roku nie trzeba się zapisywać na start o konkretnej godzinie.

Dla osób, które chcą walczyć o miejsca i wiedzą, że mogą mieć problemy z wyprzedzaniem większej ilości zawodników na trasie, będzie możliwość zapisania się do czołowej grupy startujących osób (30 miejsc). Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dn. 14 lipca 2021 roku.

  • Strefa startu dla zawodników z dystansów: 240 km, 130 km, 68 km, 45 km, 33 km, 21 km i 10 km - zlokalizowana jest na placu przed Domem Zdrojowy Wojciech w Lądku-Zdroju.
  • Start dla zawodników z dystansu 110 km -  zlokalizowana jest w Parku Zdrojowym - Teatr pod Blachą w Kudowie-Zdroju. 
  • Meta wszystkich biegów z wyjątkiem biegu 130 km zlokalizowana jest w Lądku-Zdroju. Meta biegu 130 km zlokalizowana jest w Kudowie-Zdroju.

Pamiętajcie!

  • Po wejściu do strefy startu obsługa będzie Was wypuszczać w odstępach co kilka sekund. 
  • Nieoficjalnie, pierwsze minuty i miejsca startów przyznawane są uczestnikom deklarującym przebiegnięcie dystansu w jak najkrótszym czasie :). Będzie to wygodniejsze zarówno dla szybszych, jak  i wolniejszych zawodników, by na wąskich ścieżkach nie było niepotrzebnego problemu z wyprzedzaniem (prosimy, weźcie to pod uwagę). Deklarację udziału w pierwszej grupie startujących może jednak zgłosić każdy.
  •   W strefie zawodów zawodnicy zobowiązani są do stosowania się do poleceń obsługi w/w stref tj. organizatorów i wolontariuszy.
  • Po przebiegnięciu linii mety, prosimy o nie przebywanie w strefie START/META nie dłużej niż na krótki odpoczynek, posilenie się na punkcie bufetowym i szybkie zdjęcie :)
  • W STREFIE START/META MOGĄ ZNAJDOWAĆ SIĘ TYLKO OSOBY UPRAWNIONE DO STARTU W ZAWODACH ORAZ EKIPA ORGANIZATORA.
  1. BUFETY

Na każdej trasie zawodów przewidziane są punkty odżywcze.

Ich pełen rozkład znajdziecie w informatorze technicznym, który znajdziecie w pakiecie startowym, ale także tutaj: http://dfbg.pl/trasy-biegow 

Uczestnicy zawodów są zobligowani do przestrzegania poniższych zasad:

  • przed wbiegnięciem na punkt każdy zawodnik zobowiązany jest do zdezynfekowania dłoni. Środki do dezynfekcji będą dostępne przed wejściem do strefy bufetu;
  • zawodnicy w strefie bufetu przy dużych skupiskach osób mają obowiązek zakrywania ust i nosa:
  • bufety odżywcze wyposażone będą w napoje (woda, izotonik, cola) oraz owoce, słodycze, przekąski i  inną żywność , a na długich trasach będą na niektórych punktach ciepłe posiłki; 
  • Zawodnik może skorzystać z dostępnych produktów tylko po dezynfekcji dłoni;
  • na każdym bufecie odżywczym znajdować się będą termosy lub baniaki z wodą/izo. Zawodnik sam napełnia swoje flaski/kubki/bukłaki etc.;
  • W strefie bufetów nie ma możliwości dłuższego odpoczynku. Sugerujemy odpoczynek w pobliżu niej. Wówczas dopuszczalna jest pomoc supportu, ale jedynie w odległości nie dalszej niż 150 m od strefy bufetowej.
  • obowiązuje zakaz wejścia do strefy bufetów i mety dla kibiców i osób suuportujących. Pomoc zorganizowana dozwolona w okolicach punktów bufetowych, do 150 metrów.

PAMIĘTAJCIE I PRZEKAŻCIE INFORMACJĘ SWOJEMU SUPPORTOWI!

W okolicy stref bufetów jest ograniczona liczba miejsc parkingowych.
Zabrania się parkowania na drogach dojazdowych do bufetów, w sposób mogący spowodować utrudnienia przejazdu służb ratunkowych.
Jeśli przy wybranym punkcie odżywczym nie będzie już wolnych, wyznaczonych miejsc parkingowych - obowiązuje kategoryczny zakaz postoju na drogach publicznych. Należy wtedy znaleźć oddalone wyznaczone miejsce postojowe nie utrudniające przejazdu innym i dojść pieszo w okolice bufetu.

  1. TRASY ZAWODÓW i ZASADY 

Tak, jak w ubiegłym roku, zawody rozgrywane będą tylko po polskiej stronie. Nie pobiegniemy przez Republikę Czeską. Aktualne tracki i mapy są na naszej stronie internetowej. Możecie też pobrać aktualne tabele punktów wraz z limitami czasowymi i legendą - wszystko dostępne jest tutaj: http://dfbg.pl/trasy-biegow

Wyjątkiem w stosunku do roku poprzedniego są dwa miejsca w których zostały przemalowane szlaki turystyczne: 

  1. zejście szlaku zielonego ze Śnieżnika - do schroniska pod Śnieżnikiem (obejście zamkniętego szlaku - około 500 m); 
  2. Spalona - za bufetem szlak czerwony został przemalowany na odcinku około 1 km.;

Jako, że dużo ludzi korzysta już z ubiegłorocznych plików nie wprowadzaliśmy tych poprawek w trackach, które dostępne są na stronie. Mapy, które otrzymacie w pakietach startowych posiadają poprawne przebiegi. 

Innych zmian nie przewidujemy.

Trasa zawodów nie jest własnością prywatną i nie jest zamknięta na czas trwania zawodów. Pamiętajcie, że pełne prawo do korzystania z niej mają inni turyści i sportowcy. 𝐍𝐚 𝐨𝐝𝐜𝐢𝐧𝐤𝐚𝐜𝐡 𝐭𝐫𝐚𝐬 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐛𝐢𝐞𝐠𝐚𝐣ą𝐜𝐲𝐜𝐡 𝐩𝐨 𝐝𝐫𝐨𝐠𝐚𝐜𝐡 𝐩𝐮𝐛𝐥𝐢𝐜𝐳𝐧𝐲𝐜𝐡 𝐨𝐛𝐨𝐰𝐢ą𝐳𝐮𝐣ą̨ 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐩𝐢𝐬𝐲 𝐔𝐬𝐭𝐚𝐰𝐲 𝐏𝐫𝐚𝐰𝐨 𝐨 𝐑𝐮𝐜𝐡𝐮 𝐃𝐫𝐨𝐠𝐨𝐰𝐲𝐦. 𝐍𝐚 𝐭𝐲𝐜𝐡 𝐨𝐝𝐜𝐢𝐧𝐤𝐚𝐜𝐡 𝐙𝐚𝐰𝐨𝐝𝐧𝐢𝐜𝐲 𝐳𝐨𝐛𝐨𝐰𝐢ą𝐳𝐚𝐧𝐢 𝐬𝐚̨ 𝐝𝐨 𝐳𝐚𝐜𝐡𝐨𝐰𝐚𝐧𝐢𝐚 𝐬𝐳𝐜𝐳𝐞𝐠ó𝐥𝐧𝐞𝐣 𝐨𝐬𝐭𝐫𝐨ż𝐧𝐨ś𝐜𝐢.

ZASADY NA TRASIE: http://dfbg.pl/informacje/aktualnosci/86-zasady-na-trasie

  1. DEPOZYTY

UCzestnicy Biegu 7 Szczytów, Super Trail i K-B-L, będą mieli możliwość złożenia depozytów potrzebnych na poszczególnych etapach zawodów. Na trasie, przepaki będą do odbioru w następujących punktach kontrolnych:

A4 – Długopole-Zdrój

A8 – Kudowa-Zdrój

A13 – Bardo

Regulamin depozytów, godziny ich przyjmowania i odbiorów znajdziecie tutaj: http://dfbg.pl/dla-zawodnikow/depozyty-przepaki

Pamiętajcie! Przepaki można odbierać tylko w godzinach pracy magazynu Depozytów. 

  1. TRANSPORT NA START K-B-L 110km

Organizator zapewnia transport na start z Lądka-Zdroju do Kudowy-Zdroju dla chętnych (wymagana deklaracja podczas zapisywania się na zawody – dodatkowa opłata 20zł/os), wyjazd: Lądek-Zdrój, ul. Orla  – piątek godz. 16:30 - 17.00.

  1. PASTA PARTY

Posiłek regeneracyjny wydawany będzie na terenie bazy zawodów, na świeżym powietrzu w odległości ok. 200 m od strefy START/META, w okolicy Biura Zawodów. Posiłki będą wydawane w zamkniętych opakowaniach wyłącznie na podstawie numeru startowego.

Pasta Party wydawane będzie w namiocie Hotelu Lido w Strefie EXPO przed Biurem Zawodów,  w następujących dniach i godzinach:

PIĄTEK: 16.07.2021 r. w godz. 17:00-22:30 (odbiór posiłku dla zawodników dystansów 33 km i 130 km).

SOBOTA: 17.07.2021 r. w godz. 12:00-22:30 (odbiór posiłku dla zawodników dystansów 21 km, 45 km, 68 km, 110 km, 130 km i 240 km).

Trasa niedzielnego biegu charytatywnego 10 km  nie ma ciepłego posiłku. Zasila w ten sposób większą kwotą dzieciaki z obiektu w Piszkowicach.

  1. POLE NAMIOTOWE

Podczas Dolnośląskiego Festiwalu Biegów Górskich zawodnicy będą mogli skorzystać z Pola Namiotowego w dniach 15 - 18.07.2021 r. . Aby móc skorzystać z pola namiotowego należy zgłosić się w Biurze Zawodów, gdzie każdy, kto posiada numer startowy, otrzyma numerek lokalizacyjny, który należy umieścić w widocznym miejscu na namiocie. Pole namiotowe dla uczestników jest bezpłatne, natomiast dla osób towarzyszących 10 zł/dobę/os. 

Informacje o polu namiotowym znajdziecie tutaj: http://dfbg.pl/informacje/pole-namiotowe

  1. ZAKOŃCZENIE

Dekorację dla poszczególnych tras będą odbywały się w Muszli Koncertowej naprzeciwko Domu Zdrojowego (Biura Zawodów) w następujących dniach i godzinach:

SOBOTA (17 lipca 2021)

▪️19:00 - ogłoszenie wyników i rozdanie nagród - Super Trail 130 km, Golden Mountains Trail 33km i Złotego Półmaratonu 21 km

▪️21:00 - ogłoszenie wyników i rozdanie nagród - Ultra Trail 68 km i Złotego Maratonu 45km 

NIEDZIELA (18 lipca 2021)

15:00 -  ogłoszenie wyników i rozdanie nagród dla najlepszych zawodników Biegu 7 Szczytów 240 km, K-B-L 110km i Trojak Trail 10km

Po każdym zakończeniu odbędzie się mała loteria nagród. Zabierzcie ze sobą numery startowe.  

  1. ZAPISY

Do 13 lipca (wtorek) 2021 roku zawodnicy mają możliwość zapisania się i opłacenia swojego startu w formie ONLINE. Po tym terminie osoby, które nie opłaciły swojego startu, będą usunięte z listy startowej. W przypadku wolnych miejsc na danym dystansie będzie możliwość ponownie zapisać się i opłacić udział w biegu bezpośrednio w Biurze Zawodów.

  1. INNE

▪️Każdy uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu oraz zasad przedstawionych w komunikatach i wydawanych przez organizatora w trakcie trwania imprez.

Uczestnik, który nie będzie stosował się do zaleceń i próśb organizatora, może zostać zdyskwalifikowany i proszony o opuszczenie miejsc organizacji imprezy.

▪️Organizator w porozumieniu z medykami zastrzega sobie możliwość niedopuszczenia lub usunięcia z wydarzenia osób, które wykazują objawy chorobowe lub są w złym stanie fizycznym.

▪️W strefach zawodów organizator może sprawdzać temperaturę ciała uczestnikom.

▪️Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w regulaminie w trakcie trwania imprezy, jeśli będzie wymagać tego sytuacja i bezpieczeństwo zawodników i organizatorów.

 

  1. ODPRAWA TECHNICZNA

W środę 14 lipca o godz. 19:00 na naszym fanpage na FB zostanie opublikowana krótka odprawa techniczna na której zostaną ogłoszone i przypomniane najważniejsze informacje oraz będzie możliwość zadania pytań w trakcie jej trwania . Zapis z odprawy zostanie zarejestrowany i będziecie mogli odtworzyć go w dowolnym momencie. 

Wszystkie powyższe zasady zostały wprowadzone zarówno dla Waszego, jak i naszego dobra. To Wy będziecie na trasie zawodów i to Wasze postępowanie jest najważniejsze. LIczymy, że wspólnie będziemy się dobrze bawić.

 

Do zobaczenia w Lądku-Zdroju! 

Z pozdrowieniami,

Piotr Hercog z ekipą organizatorów

 


ENG 

 

Dear participants of the 9th Lower Silesian Mountain Running Festival (DFBG),

 

Less than two weeks remain until the start of the competition so we would like to make you familiar with the rules of participation in the Lower Silesian Mountain Running Festival. DFBG is a series of races with general classification for particular distances. Below we present the most important regulations and  rules of conduct that will be required from each participant.

DFBG 2021 RULES

& 1 RACE OFFICE

The Race Office will be located in the Spa House (Dom Zdrojowy) at Orla Street No. 7. At the office, there will be stands where competitors may pick up their race packs. In order to minimize crowds and queues - access to the stands will be coordinated by our volunteers and the organizers' team.

COLLECTION OF RACE PACKS – please read CAREFULLY.
ORDERED T-SHIRTS AND SLEEVES CAN BE PICKED UP IN THE MERCHANDIZE STORE LOCATED IN THE RACE OFFICE

When collecting the race pack, each competitor is required to cover his/her mouth and nose with a mask.

Participants will be able to collect their race pack upon showing their RUNNER'S CARD. In order to download the Runner's Card, each Participant must log into his/her account at www.b4sportonline.pl. If a Participant does not have an account, he/she can create one here: https://b4sportonline.pl/register-participant. Creation of an account requires providing the email address which was specified during enrolment for the race.

- After logging in, go to the "My Events" tab, find the race you are to participate in, and click on the icon with the card. Runner's cards are already filled out, so all you have to do is print them out and sign.

Collection of the race packs has been scheduled for the following days, times and race distances: 

THURSDAY (15 July 2021)

12:00 - 17:30 competitor check-in for Seven Summit Run (Bieg 7 Szczytów) 240 km and Super Trail 130 km

18:00 – 21:00 competitor check-in for K-B-L 110 km and Golden Mountains Trail 33 km

FRIDAY (16 July 2021)

10:00 – 20:00 competitor check-in for K-B-L 110 km and Golden Mountains Trail 33 km

14:30 – 20:00 competitor check-in for Ultra Trail 68 km, Golden Marathon (Złoty Maraton) 45 km, and Golden Half Marathon (Złoty Półmaraton) 21 km

SATURDAY (17 July 2021)

4:00 - 11:00 competitor check-in for Ultra Trail 68 km, Golden Marathon 45 km and Golden Half Marathon 21 km

16:00 - 20:00 competitor check-in for Trojak Trail 10 km

SUNDAY (18 July 2021)

07:00-10:00 competitor check-in for Trojak Trail 10 km

Please remember:

  • THE RUNNER’S CARD must be printed out, signed and delivered to the Race Office;
  • THE RUNNER’S CARD is the basis for collection of the race pack;
  • The race pack may only be collected IN PERSON;
  • It will not be possible to print out the RUNNER'S CARD at the Race Office;

If you want to collect the race pack for another competitor who does not take part in the DFBG (such pack will be given out without the race bib and chip), do not forget to have the proper authorization https://bit.ly/3xny0eb as well as the signed and printed RUNNER’S CARD.

 

▪MERCHANDIZE STORE

Persons who ordered an event technical T-shirt or sleeves during registration will be able to collect it from the store upon showing their race bib. To collect a T-shirt for another competitor, you need to have the proper authorization – THE AUTHORIZATION is available here - https://bit.ly/3xny0eb

The store will be located on the premises of the Race Office. Payment is only possible in cash.

▪PARKING LOTS

We do not provide parking spaces for participants of the Lower Silesian Mountain Running Festival. There are several large parking lots available in Lądek-Zdrój, which you can check out here: http://dfbg.pl/informacje/parkingi

Please park your cars only in permitted places and do not park cars (even for a while) on a public road or near the Dom Zdrojowy building (at the Race Office). 

&2 EVENT AREA, RACE START, RACE START/FINISH AREA

The event area consists of the Start/Finish area, the Race Office and the Buffet Area. Supervision over these areas is exercised by a team of organizers and volunteers. The organizer is not responsible for crowds emerging outside the event area, but will try to ensure that they do not occur.

▪RACE START TIMETABLE AT DFBG

Each race will start on a specified date and time, and the runners will leave the start area at intervals of several seconds (interval starts).

The timetable for particular races is as follows:

  • Seven Summit Run 240KM - 15.07.2021 - 17:00 - 18:00
  • Super Trail 130KM - 15.07.2021 - 17:00 - 18:00
  • K-B-L 110KM - 16.07.2021 - 19:00 - 20:00
  • Ultra Trail 68KM - 17.07.2021 - godz. 5:00 - 6:00
  • Golden Marathon 45KM - 17.07.2021 - godz. 7:00 - 8:00
  • Golden Mountains Trail (GTS) 33KM - 16.07.2021 - 14:00 - 15:00
  • Golden Half Marathon 21KM - 17.07.2021 - 9:30 - 11:00
  • Trojak Trail 10KM - 18.07.2021 - 9:00 -10:00

 

This means that within these time frames your chip must be registered on the timing mat at the start line. Whether you start at 7:00 or 7:59 is up to you to decide. This year, you do not need to sign up for a specific start time.

For those who want to compete for the top positions and know that they will have to struggle with overtaking large number of other competitors along the course, there will be an opportunity to sign up to the leading group of starters (30 places). Applications should be sent to Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. until 14 July 2021.

  • The start area for competitors of the race distances: 240 km, 130 km, 68 km, 45 km, 33 km, 21 km and 10 km - is located on the square in front of Dom Zdrojowy Wojciech in Lądek-Zdrój.
  • The start area for competitors participating in the 110 km race is located in Park Zdrojowy at the "Teatr pod Blachą" theater in Kudowa-Zdrój.
  • The finish line of all the races except the 130 km race is located in Lądek-Zdrój. The finish line of the 130 km race is located in Kudowa-Zdrój.

Remember!

  • After entering the start area, the staff will let you out at intervals of a few seconds.
  • Unofficially, the earliest start times will be assigned to competitors who declare to run the distance in the shortest possible time :). This will be more convenient for both faster and slower runners, as it will eliminate the unnecessary problem with overtaking on narrow paths (please take this into account). Declaration of participation in the first group of starters can be, however, submitted by anyone.
  • Competitors are obliged to follow the instructions of the staff in the competition area, i.e. organizers and volunteers.
  • After crossing the finish line, please do not stay in the START/FINISH area longer than for a short rest, for having a snack at the buffet, and a quick photo:)
  • ONLY PERSONS AUTHORIZED TO PARTICIPATE IN THE COMPETITION AND THE ORGANIZER'S TEAM ARE ALLOWED IN THE START/ FINISH AREA.

 

&3 AID STATIONS

There will be aid stations on the course of each race.

Their full layout can be found in the roadbook that you will find in the race pack, and here: http://dfbg.pl/trasy-biegow

Participants of the competition are obliged to observe the following rules:

  • Each competitor is obliged to disinfect his/her hands before entering every aid station. Disinfectants will be available at the entrance to the buffet zone;
  • In the buffet zone, in case of a large crowd, competitors are obliged to wear masks covering their mouths and noses:
  • At the aid stations, beverages (water, isotonic) as well as fruit, sweets, snacks and food (sealed in packages) will be served;
  • Competitors may use products available at the aid stations only after they have disinfected their hands;
  • At each aid station there will be thermoses with water/isotonic. The competitor fills up his/her own bottles/cups/hydration packs, etc.;
  • It is not allowed to rest in the buffet zone. We suggest to take a rest near it. In such case, support is allowed, but only within 150m from the buffet zone.

 

PLEASE REMEMBER AND PASS THIS INFORMATION ON TO YOUR SUPPORT TEAM!

A limited number of parking spaces are available in the vicinity of the aid stations.

It is forbidden to park on the access roads to the aid stations in a way that might obstruct the passage of emergency services.

If there are no parking spaces left close to the given aid station - it is strictly forbidden to park on public roads.

&4   RACE ROUTES AND RULES

Like last year, the competition will be held only on the territory of Poland. We will not cross the border with the Czech Republic. Current courses (GPX files) and maps are on our website. You can also download current tables of checkpoints, along with cut-offs and the map menu – they are all available here: http://dfbg.pl/trasy-biegow 

Race course is not a private property and is not closed for the duration of the competition. Please remember that other tourists and athletes have full right to use it.  In the sections of the courses that run along public roads, provisions of the Act – Law on Road Traffic apply. The competitors are obliged to exercise particular care  in such places

RULES OF CONDUCT ON THE RACE COURSE:

http://dfbg.pl/informacje/aktualnosci/86-zasady-na-trasie

 

&5  DROP BAGS

participants of Seven Summit Run, Super Trail and K-B-L, will have the opportunity to use drop bags needed for particular stages of the race. Along the course, items deposited in the drop bags will be available for pickup at the following checkpoints:

A4 – Długopole-Zdrój

A8 – Kudowa-Zdrój

A13 – Bardo

Regulations for drop bags, their drop-off and post-race pick-up times can be found here: http://dfbg.pl/dla-zawodnikow/depozyty-przepaki

Remember! You can only pick up your drop bags during the Drop Bag Storage opening hours.

 

& 6  TRANSPORTATION TO THE START LINE OF THE K-B-L 110km RACE 

The Organizer provides transportation from Lądek-Zdrój to Kudowa-Zdrój for participants of the race who wish to use the bus service (declaration required during enrolment for the competition – against additional fee of PLN 20/person), departure: Lądek-Zdrój – Friday 16:30 - 17.00.

&7   PASTA PARTY

The post-race meal will be served at the event venue, in the open air, approx. 200 m from the START/FINISH area. Meals will be distributed in sealed packages upon presenting the race bib.

Meals provided as part of the Pasta Party will be distributed in the tent of the Lido Hotel at the EXPO Zone, in front of the Race Office, on the following days and times:

Friday: 16.07.2021, between 17:00 and 22:30 (meal pick-up for competitors of 33 km and 130 km races).

SATURDAY: 17.07.2021 between 12:00 and 22:30 (meal pick-up for competitors of the following races: 21 km, 45 km, 68 km, 110 km, 130 km and 240 km).

 

&8   CAMPSITE

During the Lower Silesian Mountain Running Festival competitors will be able to use the Campsite. Those who wish to use the campsite should register at the Race Office, where everyone who has a race number will be assigned a pitch location label that should be attached in a visible place on the tent. The campsite is free of charge for participants and costs 10 PLN/person/day for accompanying persons.

Information about the campsite can be found here: http://dfbg.pl/informacje/pole-namiotowe

&9 CLOSING CEREMONY

The event closing ceremony for particular races will be held in the Band Shell (Muszla Koncertowa) opposite the Dom Zdrojowy building (the Race Office) on the following dates and times:

SATURDAY (17 July 2021)

▪️19:00 - announcement of the race results and prize giving ceremony - Super Trail 130km, Golden Mountains Trail 33km and Golden Half Marathon 21km

▪️▪️21:00 - announcement of the race results and prize giving ceremony - Ultra Trail 68km and Golden Marathon 45km

SUNDAY (18 July 2021)

15:00 - announcement of results and prize giving ceremony - Seven Summit Run 240km, K-B-L 110km, and Trojak Trail 10km

After each closing ceremony there will be a small prize raffle. Take your race bibs with you.

& 10 ENROLMENT

Competitors can enroll and pay for their participation in the race ONLINE until 13 July (Tuesday) 2021. After this date, those who have not paid their entry fee will be removed from the start list. In case of available places on the start list of a given race it will be possible to sign up and pay the entry fee for the race directly at the Race Office.

&11    OTHER PROVISIONS

▪Each participant is obliged to follow the regulations and rules communicated by the organizer both before and during the event.

The participant who will fail to follow the instructions and requests of the organizer can be disqualified and asked to leave the event venue.

▪The organizer, in consultation with medical professionals, reserves the right to disallow or remove from the event any person who shows signs of illness or is in poor physical condition.

▪The organizer may check the body temperature of participants within particular race zones.

▪The organizer reserves the right to make amendments to the rules during the event if the situation and safety of competitors and organizers require it.

  1. RACE BRIEFING

The race briefing will be recorded and published on our FB fanpage on Wednesday 14 July at 19:00. You can replay the recording of the briefing later on at any time.

All of the above rules have been introduced for our as well as your benefit. It is you who will be on the course and your conduct is the most important. We all know that society needs physical activity, competitions, and social meetings. We need it too! Therefore, we are forced to adapt to the new reality - let's do it together!

See you in Lądek-Zdrój!

 

Best regards,

Piotr Hercog and the race organizing team

 

Niezmiernie miło nam poinformować, że Dolnośląski Festiwal Biegów Górskich został objęty Patronatem Honorowym przez Pana Macieja Awiżyna - Starostę Powiatu Kłodzkiego. 

Serdecznie dziękujemy za zaufanie oraz pomoc w organizacji przedsięwzięcia jakim jest impreza DFBG 2021. 

Na zawodach jak w życiu – trzeba być dla siebie miłym i kulturalnym, a i pomagać innym jeśli sytuacja tego wymaga. Startując w DFBG 2021 pamiętajcie o zachowaniu zasad, nazwijmy je „sportowym savoir vivre”.

  • Startując pamiętajcie, że strefa startów jest interwałowa. Oznacza to, że bramki startowe dla poszczególnych dystansów otwarte są o różnych godzinach, patrz: http://dfbg.pl/informacje/program a zawodnicy wypuszczani będą co kilka sekund. PAMIĘTAJCIE O ZACHOWANIU DYSTANSU SPOŁECZNEGO!
  • Jeżeli podczas zawodów spotkasz innego zawodnika lub osobę obsługi, która ucierpiała i potrzebuje pomocy zaopiekuj się nim i zadzwoń na numer alarmowy (+4874) 985 lub na numer telefonu, który jest wydrukowany na każdym numerze startowym, a jeśli zejdziesz z trasy koniecznie zgłoś to organizatorowi – numer będzie na numerze startowym!
  • Jeżeli przechodzisz obok zawodnika, który leży lub siedzi i nie ma z nim kontaktu, upewnij się, czy nie potrzebuje pomocy. Jeżeli tylko odpoczywa – zmotywuj go do dalszego wysiłku, aby odpoczywać w najbliższym punkcie odżywczym. Jeżeli ta osoba Twoim zdaniem potrzebuje pomocy, skontaktuj się z numerem alarmowym. Przypadki chodzą parami więc warto przypomnieć sobie ten filmik: https://www.youtube.com/watch?v=QTlWb0g0SXI&ab_channel=%C5%81ukaszStec
  • Wyprzedasz? Krzycz: PRAWA / LEWA WOLNA! Trasa zawodów nie jest własnością prywatną i nie jest zamknięta na czas trwania zawodów. Pamiętaj, że pełne prawo do korzystania z niej mają inni turyści i sportowcy. Wyprzedzaj zawodników lub inne osoby tylko w miejscu gdzie jest to bezpieczne i nie stanowi zagrożenia ani dla Ciebie ani dla osoby wyprzedzanej. Część trasy biegnie przez tereny prywatne i zamieszkałe. Zachowaj ciszę przechodząc przez nie. j. Na odcinkach tras przebiegających po drogach publicznych obowiązują̨ przepisy Ustawy Prawo o Ruchu Drogowym. Na tych odcinkach Zawodnicy zobowiązani są do zachowania szczególnej ostrożności i zobligowani do poruszania się zgodnie z przepisami Ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.
  • Nie niszcz niczego na trasie zawodów, nie śmieć, nie zrywaj roślinek, grzybów, nie kradnij kamieni i nie przewieszaj oznaczeń – po prostu nie utrudniaj życia sobie i innym bo szkoda na to czasu i wysiłku J
  • Używasz kijków biegowych? Super! Wybiegając ze startu, pokonując odcinek trasy na którym jest większa grupa zawodników pamiętaj o tym aby je złożyć, a jak już z nimi biegniecie to pamiętajcie aby ich ostre „czubki” znajdowały się z przodu. Nikt nie chce stracić oka i wrócić poszkodowanym z zawodów.
  • Na punktach odżywczych i trasie prosimy o wyrozumiałość dla wolontariuszy i obsługi zawodów. Oni nie śpią tak samo jak zawodnicy, a oddają Wam całe serce i siły jakie w sobie mają. A jak już przy punktach odżywczych jesteśmy to:

- każdy z Was musi mieć swój kubek na napoje bo my ich nie zapewniamy;

- nie róbcie wodnych kąpieli korzystając z wody, która znajduje się w termosach;

- jeśli na punkcie są zatory to prosimy: bez nerwów! W tym czasie wyciągnijcie swoje kubki, flaski, pomyślcie co chcielibyście zejść i wypić;

- jak już skorzystacie z bufetu (weźmiecie jedzenie i picie) oddalcie się kilka metrów dalej i dajcie możliwość skorzystania z punktu innemu biegaczowi;

- resztek jedzenia, opakowań po żelach i produktach zamkniętych nie wyrzucamy pod siebie i do lasu. Na punktach jest spora ilość koszy na śmieci w których możecie pozostawić takie odpady – naprawdę nie ma sensu aby leśne zwierzaki jadły takie produkty, nie jest to dla nich ani dobre ani zdrowe.

  • Ważny element dla tras B7S 240km i KBL 110KM. Jeśli chodzi o odcinek trasy na Szczelińcu Wielkim to: Pamiętajcie, że od wejścia na labirynt aż do dolnego zejścia nie ma oznaczeń trasy organizatora. Spowodowane jest to jedno kierunkowym ruchem turystycznym. Jeśli ktoś ma obawy, że sobie nie poradzi to: a) koniecznie wgrajcie tracka w zegarki; b) przed samymi zawodami zajrzyjcie do naszego informatora technicznego, który znajdzie się w pakiecie startowym – dostępny tam będzie schemat labiryntu.

Pamiętajcie, że BIEGANIE to przede wszystkim dobra zabawa! Nie przepychajcie się, zachowajcie kulturę osobistą i czerpcie z tej imprezy jak najwięcej radości!

To by było na tyle z rzeczy bardzo ważnych. Planujcie, przygotowujcie się, widzimy się niebawem w Lądku-Zdroju!

Informujemy, że do dn. 2 lipca 2021 roku osoby biorące udział w zawodach na dystansie 110KM (K-B-L) mają możliwość dokupienia do swojego pakietu startowego biletu na przejazd transportem organizatora na linię startu do Kudowy-Zdroju. Koszt biletu to 20 ZŁ / osoba. 

Co zrobić aby dokupić transport? 

1. Napisz wiadomość na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając swoje dane (imię, nazwisko, dystans) w tytule wiadomości wpisując TRANSPORT NA START KBL.

2. Opłać przejazd. Zrób przelew w wysokości 20 ZŁ podając w tytule kod, który uzyskałeś przy rejestracji + TRANSPORT NA START KBL. 

Opłatę należy wpłacić na to samo konto co wpisowe, tj.:

Fundacja MARATONY GÓRSKIE
ul. Wrzosowa 11
57-350 Kudowa-Zdrój
Tel. +48 513 423 887
Mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mBank 89 1140 2004 0000 3802 7717 9361
IBAN: PL89 1140 2004 0000 3802 7717 9361
SWIFT:BREXPLPWMBK.

3. Wyślij potwierdzenie wykonania przelewu na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

 

 

 

 

PRZEPISANIE PAKIETÓW / ZMIANY DYSTANSÓW.
 
Informujemy, że zgodnie z regulaminem do 30 czerwca 2021 r., możecie:
 
- przepisać swój pakiet startowy na innego uczestnika (tj. odsprzedać go innej osobie)
- zmienić dystans na inny (jeśli są na nim wolne miejsca)
 
❗WAŻNE: PO 30 CZERWCA 2021 NIE BĘDZIE MOŻLIWOŚCI PRZEPISANIA PAKIETU STARTOWEGO. NIE BĘDZIEMY RÓWNIEŻ WPROWADZAĆ ŻADNYCH ZMIAN NA LISTACH STARTOWYCH!
 
Informujemy również, że NIE MA możliwości przepisania pakietu startowego na rok 2022.
 
Jeśli chcecie odsprzedać pakiet lub go poszukujecie zachęcamy do umieszczenia ogłoszenia w naszej grupie: https://www.facebook.com/groups/1829714370497701
Informacje jak przepisać pakiet na inną osobę znajdziecie tutaj: http://dfbg.pl/dla-zawodnikow/najczestsze-pytania

DFBG już za trzy tygodnie! 🔥 Podsyłamy Wam filmowy poradnik przedstartowy od Dyrektora Zawodów Piotr Hercog - Salomon Suunto Team, który powstał przy współpracy z Sklep Biegacza.
 
Chociaż produkcja byław 2019 roku to poradnik jest bardzo aktualny.
 
KLIK: https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=u1MIS-DvSY4&ab_channel=SklepBiegacza

Rekordowa liczba uczestników, rekordowa liczba kibiców (spróbujcie znaleźć miejsce hotelu 🙂 ) i rekordowe EXPO? Tak!

Wszystkich chętnych wystawców, którzy chcieliby zaprezentować swoje produkty i marki podczas IX edycji Dolnośląskiego Festiwalu Biegów Górskich zapraszamy do współpracy i kontaktu:

Przemysław Ząbecki
Koordynator strefy EXPO

+48 696 404 928
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.



Ważna informacja. W tym roku postanowiliśmy "uwolnić" strefę gastronomiczną. Do kontaktu i współpracy zapraszamy wszystkich chętnych.

Strona 1 z 4

Sponsorzy i partnerzy

Sponsor główny:

Sponsor główny

Sponsorzy:

Sponsorzy
Sponsorzy

Partnerzy:

Partnerzy

Organizatorzy:

Organizatorzy
Organizatorzy

Partnerzy organizacyjni:

Partnerzy organizacyjni
Partnerzy organizacyjni
Partnerzy organizacyjni
Partnerzy organizacyjni
Partnerzy organizacyjni
Partnerzy organizacyjni
Partnerzy organizacyjni
Partnerzy organizacyjni
Partnerzy organizacyjni
Partnerzy organizacyjni
Partnerzy organizacyjni
Partnerzy organizacyjni
Partnerzy organizacyjni
Partnerzy organizacyjni
Partnerzy organizacyjni
Partnerzy organizacyjni
Partnerzy organizacyjni